Tävling

Under 2024 kommer Járnhestur att arrangera:

• Vårtävling 11 maj -​​sista anmälningsdag är den 3 Maj

• Klubbmästerskap -under planering

Vi håller även på att planera in skojtävlingar, olika cuper och pratar med våra grannklubbar om olika aktiviteter.
Har ni några önskemål om tävlingar ni vill ha att vi ska anordna så tveka inte att höra av er till någon av oss i tävlingskommittén.

Under de senaste åren har vi drabbats av både Covid-19 och svinpesten vilket har lett till att vi inte har kunnat arrangera tävlingar i den utsträckning som vi vill.

Vi ser nu fram emot ett nytt tävlingsår med både officiella tävlingar och inofficiella skojtävlingar på vår fina anläggning i Norberg.

Väl mött på någon av våra tävlingar!

Övernattningstips 1: Björkhagens Islandshästar erbjuder övernattning på tävlingshelgerna för ryttare & häst inklusive frukost,

Kontakta Lena för mer info på 070 2230336.

Övernattningstips 2: Henkes stuga i Klackberg, se www.arjameller.se

Adress

Linn Westerdahl Brunnsjövägen 10 738 50 Norberg Ekonomi Lotta Michols Vretgatan 1 775 54 Krylbo

Kontakt